czwartek, 14 stycznia 2016

3 TRANSFORMACJE JEDNEGO MAKIJAŻU - MAKIJAŻ WIECZOROWY / STUDNIÓWKOWY + DELIKATNY W CAŁOŚCI WYKONANY PALETĄ ZOEVA COCOA BLEND

Cześć!
Dziś mam dla Was coś wyjątkowego. Przygotowałam dla Was 3 transformacje jednego makijażu, aby każdą z Was (mam nadzieję;) zadowolić. Posłużyła mi do tego celu głównie paleta Zoeva Cocoa Blend i tak stworzyłam 3 wersje z jednego makijażu. Jak delikatny makijaż przeistoczyć w wersję wieczorową? Zapraszam na tutorial! 




Zacznijmy od wersji delikatnej:
Na twarz nakładam Estee Lauder Double Wear 1w1 i przypudrowuję ją pudrem transparentnym Kryolan. Twarz delikatnie konturuję brązerem Bahama Mama The Balm (klik). Na policzki nakładam róż Zoeva Shy Beauty. Brwi modeluję konturówką do brwi w żelu z Inglota w nr 19 (klik). Usta podkreślam konturówką Pierre Rene Lip Matic 07 i bezbarwną pomadką Alterra.

Do makijażu oczu używam bazę Zoeva Pearl Base i przypudrowuję ją beżowym cieniem z palety Zoeva Cocoa Blend


Zaznaczam załamanie i dolną powiekę cieniem
substitute for love i freshly toasted:




Załamanie dodatkowo podkreślam cieniem beans are white i na środek powieki kładę złoty cień z tej palety: 



Na koniec tuszuję rzęsy tuszem Loreal So Couture i gotowe!


W I  ciemniejszej wersji dokładam cień infusioin oraz złoty pure ganache oraz rysuję czarną kreskę eyelinerem z Maybelline.



W wersji II wieczorowej podkreślam linię wodną czarną kredką Avon Super Shock i doklejam sztuczne rzęsy Ardell.




Która wersja przypadła Wam najbardziej do gustu? Ja świetnie czułam się w wersji nr 2 :)


Pełną recenzję palety Zoeva Cocoa Blend możecie przeczytać tutaj .

Do następnego! 




30 komentarzy :

  1. Nie wiem czy już Ci to pisałam, ale jeśli tak to powtórzę się raz jeszcze : ja też chcę takie usta! :) Ostatnio namiętnie myślę o paletkach Zoeva i jeśli zdecyduję się na tą, na pewno wrócę tu, bo wersja numer 2 jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D Dziękuję ślicznie za tak miły komplement! Ale Ty Madziu masz bardzo piękne usta więc nie masz czego chcieć! :) A nad jakimi paletkami Zoeva się zastanawiasz?

      Usuń
    2. Oj do Ciebie to mi daleko, ale dziękuję :) Z paletek podoba mi się Naturally i En Taupe, ale nie znam się za bardzo na cieniach i w sumie sama nie wiem :)

      Usuń
    3. Dwie skrajnie kolorystycznie paletki, musisz zastanowić się w jakiej tonacji cieni czujesz się najlepiej, w zimnej czy ciepłej? En Taupe jest typowo chłodna a Naturally bardziej neutralna/ciepła :)

      Usuń
    4. Właśnie w takich naturalnych odcieniach czuję się najlepiej, ale też nie chcę być nudna i od czasu do czasu zaszaleć. Chyba powinnam wziąć obie :)

      Usuń
    5. :D a myślałaś może o Smoky? Chyba ma bardziej wyraziste kolory niż En Taupe :)

      Usuń
  2. Prawda masz piękne usta. Makijaż bardzo fajny. Za dużo fajnych cieni teraz weszło. Zdecydowanie za dużo, nie wiadomo na którą się skusić. Pozdrawiam BlackLine <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale to dobrze, że mamy wybór, kiedyś znalezienie wysokiej jakości cieni nie było taką prosta sprawą :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pięknie podkreślone oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne makijaże:)
    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :) pasuje do Ciebie idealnie, a usta.. faktycznie również Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, bardzo Ci pasują :D Aż żałuję, że akurat nie mam tej palety :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy makijaż najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś tu ma wielki talent:). Rewelacja! :)
    Ja mam paletkę Naturally Yours, a ostatnio wpadła mi w oko Retro Future z uwagi na fiolet, seledyn, opalizujący róż i kilka innych kolorów, których nie mam w swoich zbiorach:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż, bardzo precyzyjny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie wersje mi się podobają :) Ale chyba bardziej ta 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się ta paletka jednak mam za dużo podobnych cieni na chwilę obecną. Świetny pomysł na post i niesamowity efekt! Jestem pod wrażeniem! Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza wersja to moj faworyt

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz cudowne usta!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne makijaże :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Piękne makijaże i świetnie współgrają z Twoją zjawiskową urodą <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czemu dopiero teraz znalazłam Twojego bloga :)
    Makijaże piękne, a o ustach już chyba wszystko zostało powiedziane...!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny zmysłowy ale nie nachalny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie 3 opcje super, ale dla mnie chyba najciekawsza 3 :)

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia dodaje mi mnóstwo energii do działania i rozwoju bloga! Dziękuję! Jeżeli blog i jego treści podobają Ci się, to zachęcam do dołączenia do grona moich obserwatorów :) Odwiedzam Wszystkich moich Szanownych Gości :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka