poniedziałek, 21 września 2015

Tani i dobry pędzel do malowania brwi - Beauty Crew BCE - 75


Możemy mieć najpiękniejszy makijaż oka na świecie, ale gdy nie jesteśmy posiadaczkami regularnych brwi i pozostawmy je same sobie, to coś w tym makijażu będzie nie tak... Na szczęście na rynku mamy mnóstwo świetnych produktów, które poprzez podkreślenie brwi pozwalają zharmonizować nasz makijaż i nadać twarzy wyrazu. Oprócz produktu do malowania brwi bardzo ważne jest także "narzędzie" którym aplikujemy produkty płynne, żelowe lub masełkowate, dlatego dzisiaj przedstawię Wam bardzo dobry i tani pędzelek do malowania brwi Beauty Crew BCE - 75.


 Do brwi czy eyelinera?

Beauty Crew BCE - 75 to skośnie ścięty pędzelek wykonany z syntetycznego włosia dedykowany do stylizacji brwi oraz do eyelinera. Ja jednak bardziej polecam go do malowania brwi, bo do eyelinera wydaje mi się odrobinkę za gruby. Jeżeli jednak lubicie troszeczkę grubsze kreseczki na powiece to również powinien Wam się spodobać.

Beauty Crew BCE - 75 pędzel do stylizacji brwi i eyelinera

W tym przypadku jakość nie idzie w parze z ceną??

Wykonanie tego pędzla zasługuje na 5+. Włosie jest sztywne ale jednocześnie bardzo przyjemne, nie drapie i nie kłuje, jest bardzo mocno ściśnięte w metalowej skuwce, na której wygrawerowane są litery BC. Włosie bardzo dobrze się czyści, szybko schnie, nie odkształca się i nie wypada.

Trzonek wykonany jest  z lakierowanego na czarno drewna, jest lekki, gładki i dzięki solidnie wykonanym (wtłoczonym) grawerom bardzo elegancki. Podczas mycia nie traci koloru i nie odkleja się od skuwki.  

Jednym słowem to pędzel idealny  za uwaga!!!  6,90 zł. W tym przypadku cena nie idzie w parze z niesamowitą jakością.


Całkowita długość pędzla - 17 cm

Długość włosia - 0,5 - 0,7 cm


Swój pędzelek BCE - 75 używam do rozprowadzania konturówki do brwi w żelu z Inglota w kolorze 19 o której pisałam tutaj (klik).

Jestem zachwycona tym pędzlem, jest solidnie wykonany i idealnie rozprowadza produkt na moje brwi. Jeżeli szukacie taniego i dobrego, jeśli nie doskonałego pędzla do malowania brwi to szczerze polecam Wam właśnie ten, czyli Beauty Crew BCE - 75.

Do kupienia - np tutaj


Beauty Crew BCE-75

A jakie są Wasze ulubione pędzelki do stylizacji brwi? A może posiadacie ten? Czekam na Wasze opinie :)

Do następnego!! Pa!



75 komentarzy :

  1. Kiedys całkiem przypadkiem kupiłam wosk do brwi z Bell i sprawdza się całkiem dobrze , ale jakoś nie przepadam za stylizacja brwi . Pedzelej wygląda na porządny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, czasem przypadkiem można trafić na naprawdę dobre produkty :)

      Usuń
  2. póki co mam z hakuro - nie należy do drogich, ale ten co pokazałaś jest jeszcze o połowę tańszy.. jak się zniszczy to kupię ten :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja również planuję go kupić ale z myślą o eyelinerze:)

      Usuń
  4. super cena!! ja mam swój z Sephory, ale na ten tez zwrócę uwagę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć o takim pędzelku, obecnie używam kredki do brwi ale raz na czas używam cienia i ciężko mi nim ładnie je podkreślić

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam paletki z gosha też ma podobny pędzelek, jest bardzo wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem nieźle się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena świetna, ale stacjonarnie pewnie nie do dostania? :(

    OdpowiedzUsuń
  9. czaję się na tego typu pędzel :D

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę jedynie 6,90?! kurcze, chyba muszę się skusić, chociaż mam już swój ideał z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam szczoteczko-grzebyki. Zwykle brwi maluję kredką Maybelline i to później rozcieram tym właśnie przyrządem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również taki przyrząd posiadam i bardzo lubię:)

      Usuń
  12. A wiesz, że u mnie najlepiej sprawdzają się do wyrysowywania/wypełniania brwi te tanie pędzelki no name, które można dostać w osiedlowych hurtowniach kosmetycznych? :) Mam też droższy i to już nie to samo:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę:) Stwierdzam, że w pędzelek do brwi nie warto inwestować, ten jest dla mnie idealny:)

      Usuń
  13. Ja właśnie rozgladam się za dobrym, niezadrogim pędzlem do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z kolei mam pędzel do brwi zoeva, bardzo go lubię i właściwie teraz używam wyłącznie jego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna cena tego pędzla, ja używam z Zoevy i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś i mi będzie dane przetestować ten pędzel :)

      Usuń
  16. Osobiście nie stawiam na super pędzle do brwi bo uważam że nie jest to coś bez czego nie dam rady ich podkreślić, ale ten pędzelek cenę ma super . Taka kwotę śmiało bym przeznaczyła na ten cel .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie w miarę potrzeby pamiętaj o nim! :)

      Usuń
  17. używanie pędzla do brwi to dla mnie czarna magia :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja brwi maluję prosto ściętym pędzelkiem kupionym za 6 zł na bazarku, mam go już wiele miesięcy, a on wciąż jest świetny i bardzo precyzyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna cena, rozglądne się za nim :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam Zoevę 22, ale generalnie i tak używam tylko żelu do podkreślania brwi, więc po pędzel sięgam rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam tego pędzelka, ale do brwi stosuję równie tani skośny pędzel W7 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, że znalazłaś równie tani i dobry:)

      Usuń
  22. Do brwi stosuję paletkę Pierre Rene, a ten pędzelek wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubie hakuro ale.do brwi aktualnie mam skosny z jakiejs nieznanej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również myślę o tym z Hakuro, ale z przenaczeniem do kresek:)

      Usuń
  24. Za taką cenę warto wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  25. A stacjonarnie gdzieś go dostanę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, chyba że masz blisko do Rzeszowa:)

      Usuń
  26. ja się nie znam i jakoś nie przykładam do pędzli za dużej wagi :p

    OdpowiedzUsuń
  27. O super :) nie znam tych pędzelków.
    P.s. dodałam obserwatorów na bloga także zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja do brwi i eyelinera używam skośnego pędzla z Hakuro, jednak muszę się rozejrzeć za tymi pędzlami, bo brzmi świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Swój niezawodny mam z hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tylko tyle? Tylko tyle za taki pędzelek? O rety! Jasne, że warto go mieć. Mój aktualny pędzelek jest dobry, ale wolałabym używać go do eyelinera. Wtedy brakuje mi właśnie pędzelka do brwi. Już wiem, co dodać do następnego zamówienia z Cocolity. Jeszcze teraz tylko szukam czegoś nowego do brwi. Do tej pory używałam cieni od Catrice, ale mam ochotę na coś, co je nieco bardziej utrwali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałaś może o konturówce do brwi z Inglota?:)

      Usuń
  31. Ja mam swojego tanioszka do pudru. Spisuje się idealnie.;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie używam pędzla do brwi ale za taką cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Do brwi mam pędzel Hakuro H10 ;)
    Aktualnie zamówiłam pędzel Beauty Crew - ale do różu i myślę, że jeśli się sprawdzi to wypróbuję też inne modele tej marki! Cena zachęcająca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety trafiłam też na niezłego drapaka, który nadaje się chyba do zamiatania-BCE10

      Usuń
  34. Chętnie skuszę się na ten pędzelek jeśli go spotkam na swojej drodze.
    Ja używam pędzelka, który był kiedyś w zestawie "Playboy" nie mam pojęcia do czego one były zalecane ale do brwi służy mi fajnie :D
    Mimo wszystko mam już ochotę na jakiś nowy pędzelek typowo do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim skośnym ulubieńcem jest Hakuro H85 :) Beauty Crew bardzo mnie kuszą z uwagi na niską cenę, mają też fajnego skunksika :) Żałuję, że nie są dostępne w MintiShop, bo tam kupuję najczęściej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Extra pędzelek tani i dobry, to cos czego my kobiety szukamy *.*
    Bardzo ciekawy blog, posty czyta się z przyjemnością *.* obserwuje Kochana i zapraszamy do mnie: *

    OdpowiedzUsuń
  37. Extra pędzelek tani i dobry, to cos czego my kobiety szukamy *.*
    Bardzo ciekawy blog, posty czyta się z przyjemnością *.* obserwuje Kochana i zapraszamy do mnie: *

    OdpowiedzUsuń
  38. Super cena tego pędzla :) Ja na razie mam jeszcze swój dobry ale jak się zepsuje wiem co kupię :D

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia dodaje mi mnóstwo energii do działania i rozwoju bloga! Dziękuję! Jeżeli blog i jego treści podobają Ci się, to zachęcam do dołączenia do grona moich obserwatorów :) Odwiedzam Wszystkich moich Szanownych Gości :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka