piątek, 26 sierpnia 2016

CIENIE GLAM SHADOWS - 12 z 24 CIENI SKOMPONOWANYCH PRZEZ HANIĘ KNOPIŃSKĄ

Witajcie!

Czy znajdzie się tu osoba, która nie zna "digitalgirl" lub "digitalgirlworld13"?

Tak dokładnie! To....

Hania Knopińska - przepiękna kobieta, popularna Youtuberka i pracowita bizneswoman. Założycielka sklepu internetowego Glam-Shop.pl, w którym znajdziemy pędzle, gąbeczki do makijażu, sztuczne rzęsy, magnetyczne palety, tuby i pokrowce na pędzle, a od 22 lipca kolekcję 24 unikatowych cieni!


Tym, co wyróżnia kolekcję Hani spośród ogólnie znanych i dostępnych na rynku cieni, oprócz wyjątkowej kolorystyki, jest ich polskie, ciekawe a nawet zabawne nazewnictwo :)


Przyznam, że nie mogłam się im oprzeć i wybrałam 12 cieni, które najbardziej przypadły mi do gustu. (Niestety nie udało mi się zakupić cienia o nazwie "Rabarbar")


Zapraszam do obejrzenia galerii tych niesamowitych odcieni :)



GLAM SHADOWS: PERSKIE OKO, DOLAROWY ZIELONY, PATYNA, KSIĘŻYC NA MARSIE, KOSMICZNA PIECZARKA, MATOWY CIELAK, JEDNOROŻEC, MIGOCZĄCA PURPURA, MARSALA, WATA CUKROWA, ELEKTRYCZNA POMARAŃCZA, SŁODKIE KAKAO

GLAM SHADOWS
Górny rząd: PERSKIE OKO, DOLAROWY ZIELONY, PATYNA, KSIĘŻYC NA MARSIE, KOSMICZNA PIECZARKA, MATOWY CIELAK
Dolny rząd: JEDNOROŻEC, MIGOCZĄCA PURPURA, MARSALA, WATA CUKROWA, ELEKTRYCZNA POMARAŃCZA, SŁODKIE KAKAO

GLAM SHADOWS

GLAM SHADOWS

GLAM SHADOWS

GLAM SHADOWS

GLAM SHADOWS

GLAM SHADOWS

GLAM SHADOWS

GLAM SHADOWS

GLAM SHADOWS

GLAM SHADOWS

GLAM SHADOWS

Niedługo przygotuję dla Was zdjęcia tzw. "swatch-y" i dokładnie opiszę poszczególne cienie, już nie mogę się doczekać! Na tę chwilę jestem oczarowana wszystkimi zakupionymi cieniami Glam Shadows od Hani Knopińskiej :)


Czy i Wy nie możecie się na nie napatrzeć?? 

Buziaki!


8 komentarzy :

  1. Mnie się najbardziej podobają cienie: elektryczna pomarańcza, wata cukrowa i rabarbar, ale na nic się nie skuszę, bo mam w planach cienie z Makeup Geek:).
    Czekam na kolejny post, w którym zademonstrujesz cienie i podzielisz się swoją opinią na ich temat:).
    Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie Makeup Geek kuszą i mnie, mam nadzieję, że Glam Shadows spełnią moje oczekiwania i będą wyglądać równie pięknie jak w palecie:)

      Usuń
  2. ogromnie mnie te cienie ciekawą. Hania pokazała kilka pięknych makijaży nimi zrobionych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmiczna pieczarka:) Niezle:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne! czekam na swatche!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nazwy! :) Już widziałam te cienie na paru blogach i trzeba przyznać, że większość z nich chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia dodaje mi mnóstwo energii do działania i rozwoju bloga! Dziękuję! Jeżeli blog i jego treści podobają Ci się, to zachęcam do dołączenia do grona moich obserwatorów :) Odwiedzam Wszystkich moich Szanownych Gości :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka