poniedziałek, 9 maja 2016

MIX WIOSENNYCH STYLIZACJI PAZNOKCI - SEMILAC (135, 130, 032, 094), INDIGO (POM POM, Cuttie, Spring Break, Santorini, efekt syrenki, szmaragdowy, holograficzny, folia transferowa)

Witajcie!

W końcu przyszedł taki czas, że i ja uległam manikiurowi hybrydowemu. Uwielbiam go za trwałość, piękne kolory, niesamowity blask oraz za to, że nie muszę czekać, aż lakier w końcu mi wyschnie! Lakiery hybrydowe to cudowny wynalazek, który uszczęśliwia nie jedną zapracowaną kobietę. Na łamach mojego bloga postanowiłam pokazać Wam 4 a właściwie 5 wiosennych stylizacji paznokci wykonanych za pomocą lakierów hybrydowych marki Semilac oraz Indigo. Ciekawa jestem, która z propozycji, najbardziej przypadnie Wam do gustu. Życzę miłego oglądania! :)




Propozycja nr 1 - Semilac 130 Sleeping Beauty + efekt syrenki Indigo na kciuku oraz palcu  środkowym:

Semilac 130 Sleeping Beauty + efekt syrenki Indigo



Propozycja nr 2 - Indigo Gel Polish Santorini + efekt szmaragdowy Indigo na kciuku oraz palcu środkowym:

Indigo Gel Polish Santorini + efekt szmaragdowy Indigo




Propozycja nr 3 - Semilac 135 Frappe + ręcznie wykonany wzór Semilac 094 Pink Gold:

Semilac 135 Frappe + Semilac 094 Pink Gold
Semilac 135 Frappe + Semilac 094 Pink Gold


Propozycja nr 4 - Indigo Gel Polish Cuttie, Pom Pom, Spring Break:

Indigo Gel Polish Cuttie, Pom Pom, Spring Break



Indigo Gel Polish Cuttie, Pom Pom, Spring Break



Propozycja nr 5 - Semilac 032 Biscuit, efekt holograficzny Indigo, srebrna folia transferowa Indigo:

Semilac 032 Biscuit, efekt holograficzny Indigo, srebrna folia transferowa Indigo


Która z propozycji najbardziej przypadła Wam do gustu??


Do następnego! :) 




21 komentarzy :

  1. Świetne propozycje!
    Ja jednak wolę bardziej poszaleć i zazwyczaj moje pazurki są nieco odważniejsze.
    Buziaki
    MÓJ BLOG > klik ¦

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza propozycja skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są cudowne <3

    Kochana poklikałabyś w linki w poście ?
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. propozycja nr 4 jak dla mnie najśliczniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie mi się podobają! :) Masz bardzo dobry gust:).
    PS. Widzę na zdjęciach piękny zapach od D&G. Napiszesz o nim?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko! Muszę o nim napisać, bo to jeden z moich ukochanych zapachów :)

      Usuń
  7. Propozycja 4 najbardziej mnie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się Pani propozycje, to lubię :). Czekam na więcej :)
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyszły Ci te pazurki, widać że masz talent :) u mnie najlepiej sprawdzjaą się semilaczki, najdłużej wytrzymują na mojej płytce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) U mnie również lakiery hybrydowe Semilac'a uyrzymują się baardzo długo :)

      Usuń
  10. czwarta propozycja najbardziej w moim stylu ! Ale te niebieskie pazurki tez są szałowe. No i ta różyczka z ostatniego mani <3 ach, wszystkie fotki normalnie zachwycają !

    OdpowiedzUsuń
  11. Propozycja nr 3- zakochałam się! Sama planuję kupić zestaw od Semilac, ale niestety jestem totalnym beztalenciem i nie wiem czy by się to dla mnie dobrze skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się propozycja nr5

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne pazurki :) Właściwie prawie wszystkie są w moim guście :)
    Przede wszystkim propozycja numer 1 :) Uwielbiam tę klasykę no i efekt syrenki na takich jasnych kolorach ! Po za tym idealny kształt paznokocia <3 Aczkolwiek 3 i 4 też chętnie nosiała bym na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia dodaje mi mnóstwo energii do działania i rozwoju bloga! Dziękuję! Jeżeli blog i jego treści podobają Ci się, to zachęcam do dołączenia do grona moich obserwatorów :) Odwiedzam Wszystkich moich Szanownych Gości :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka